MATEMATYKA PRZYJAZNA

PRZEKONAĆ– NIEPRZEKONANYCH, ZAINTERESOWAĆ– NIEZAINTERESOWANYCH, PRZEKONANYM I ZAINTERESOWANYM DODAĆ SKRZYDEŁ!

ZAMIEŃMY SIĘ MIEJSCAMI

Zmieńmy role: tym razem TY jesteś komputerem! Przeczytaj i zinterpretuj kod, aby znaleźć właściwą trajektorię* i wygrać wyzwania. Będziesz musiał skupić się i używać swoich intuicyjnych umiejętności, aby zrozumieć podstawowe pojęcia związane z programowaniem.

Ta gra koncentruje się głównie na czytaniu kodu. Po zakończeniu obliczania, będziesz miał dobrą praktykę, w jaki sposób komputer odczytuje jakiś kod. Będzie to przydatna umiejętność przy odkrywaniu kodu napisanego przez inne osoby. Ale jest to także niezbędna umiejętność podczas pisania własnego kodu:

  • mając na uwadze to, jak komputer to zrozumie, będziesz robił mniej błędów
  • będąc w roli czytelnika, będziesz dbał o pisanie klarownego kodu, z wyraźnym nazewnictwem i ostrożnym odstępem

Łatwe to czy trudne a może w sam raz:)
Przekonajcie się sami.

POLECAM WARTO

KLIKNIJ 1

KLIKNIJ 2

*Tor ruchu (trajektoria) – krzywa zakreślana w przestrzeni przez poruszające się ciało.