Skip to content
28 maja 2022

MATEMATYKA PRZYJAZNA

PRZEKONAĆ–NIEPRZEKONANYCH, ZAINTERESOWAĆ–NIEZAINTERESOWANYCH, PRZEKONANYM I ZAINTERESOWANYM DODAĆ SKRZYDEŁ!

  • AKTUALNOŚCI
  • INNOWACJE I PROJEKTY
  • PLATFORMY I APLIKACJE
  • INFORMATYKA K-6-7
  • MATEMATYKA K-6-7
  • EDUKACJA FINANSOWA
  • ZRLM-4-8
  • ESCAPE ROOM
  • PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ, NIE JUTRO!
  • WARSZTATY DLA MŁODYCH INŻYNIERÓW
  • KRONIKA K-4-7
  • GRY
  • JA I MÓJ ŚWIAT
  • DANA
WARTO WIEDZIEĆ
  • MAPA KARIER
  • CZŁOWIEK UCZY SIĘ, BO JEST CIEKAWY ŚWIATA…
  • YEP ACADEMY
  • THINKING CLASS-PETER LILJEDAHL O EDUKACJI
  • METODA PETERA LILJEDAHLA
  • JAK UCZYĆ MŁODYCH O FINANSACH?
  • SKETCHNOTING-NOTATKI WIZUALNE
  • CO WARTO WIEDZIEĆ O SWOIM MÓZGU?
  • EDUKACJA PRZEZ CAŁE ŻYCIE
  • JAK UCZYĆ POKOLENIE ALPHA?
  • TIK W EDUKACJI
​

WARSZTATY DLA MŁODYCH INŻYNIERÓW-NASZE DZIAŁANIA

  • Home
  • INNOWACJE I PROJEKTY
  • WARSZTATY DLA MŁODYCH INŻYNIERÓW-NASZE DZIAŁANIA

Zajęcia odbywają się w każdy poniedziałek o 7.50 w pracowni multimedialnej (26).
Zaczynamy nasze działania w ramach projektu. Budujemy bazę, z której będziemy korzystać.
Wszystko zamieszczamy na stronie internetowej matematykaprzyjazna.pl

Galeria

kliknij 1

kliknij 2

kliknij 3

kliknij 4

Nawigacja wpisu

Previous PostWARSZTATY DLA MŁODYCH INŻYNIERÓW- ROZPOCZYNAMY PROJEKT!
Next PostKRONIKA KLASOWA K-5_2

You may also like

TRENING CZYNI MISTRZA!

Arkusz powtórkowy nr 1/2020 (potęgi o podstawach wymiernych i pierwiastki) Arkusz powtórkowy nr 2/2020...

E8-SPRAWDZĘ, ILE JUŻ UMIEM

Kiedy rozpocząć przygotowania do egzaminu ósmoklasisty? Najlepiej, jeżeli przygotowania do egzaminu rozpoczniesz...

UCZĘ SIĘ, WIĘC ZDAM!

Jak przygotować się do egzaminu ósmoklasisty? Najważniejsze są organizacja pracy i systematyczność. Wcale...

PÓŁNOC-POŁUDNIE

Precz z nudą! Nie uczcie się przez długi czas jednego przedmiotu, ale przeplatajcie zagadnienia z języka...

Copyright © 2020 | Gutenbiz Mag
Gutenbiz Created By Rise Themes