Skip to content
23 January 2021

MATEMATYKA PRZYJAZNA

PRZEKONAĆ–NIEPRZEKONANYCH, ZAINTERESOWAĆ–NIEZAINTERESOWANYCH, PRZEKONANYM I ZAINTERESOWANYM DODAĆ SKRZYDEŁ!

  • STRONA GŁÓWNA
  • INFORMATYKA K-1-3
  • INFORMATYKA K-4-8
  • MATEMATYKA K-5-6
  • ESCAPE ROOM
  • GRY EDUKACYJNE
  • EDUKACJA FINANSOWA
  • INNOWACJE I PROJEKTY
  • PLATFORMY I APLIKACJE
  • THINKING CLASS
  • KRONIKA K-6
  • PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ, NIE JUTRO!
WARTO WIEDZIEĆ
  • TIK W EDUKACJI
  • JAK UCZYĆ POKOLENIE ALPHA?
​

LIGHTBOT – KODOWANIE

  • Home
  • INFORMATYKA K-4-8
  • LIGHTBOT – KODOWANIE

W zadaniach należy tak zaprogramować robota, aby zapalił on przy pomocy polecania „żarówka” wszystkie niebieskie pola znajdujące się na planszy. Czasami miejsca w polu roboczym na skrypty jest bardzo mało, dlatego w niektórych etapach musimy dobrze zastanowić się, zanim ułożymy odpowiednią sekwencję ruchu. KLIKNIJ

 

Zobacz wpisy

Previous PostSPONGEBOB-WSTĘP DO KODOWANIA
Next PostCODECOMBAT UCZ SIĘ PROGRAMOWANIA POPRZEZ GRĘ!

You may also like

SYSTEM BINARNY

System binarny to system liczbowy składający się z dwóch cyfr – 0 i 1....

KODABLE-CZAS NA KODOWANIE

Kodable jest grą uczącą zasad programowania i rozwiązywania problemów. Przeznaczona jest...

ZAMIEŃMY SIĘ MIEJSCAMI

Zmieńmy role: tym razem TY jesteś komputerem! Przeczytaj i zinterpretuj kod, aby...

ROBOT KAREL

Karel jest robotem, który potrafi wykonywać sporo zaawansowanych czynności. Pomaga...

Copyright © 2020 | Gutenbiz Mag
Gutenbiz Created By Rise Themes