Skip to content
10 April 2021

MATEMATYKA PRZYJAZNA

PRZEKONAĆ–NIEPRZEKONANYCH, ZAINTERESOWAĆ–NIEZAINTERESOWANYCH, PRZEKONANYM I ZAINTERESOWANYM DODAĆ SKRZYDEŁ!

  • STRONA GŁÓWNA
  • INFORMATYKA K-1-3
  • INFORMATYKA K-4-8
  • MATEMATYKA K-5-6
  • ESCAPE ROOM
  • GRY EDUKACYJNE
  • EDUKACJA FINANSOWA
  • INNOWACJE I PROJEKTY
  • PLATFORMY I APLIKACJE
  • THINKING CLASS
  • KRONIKA K-6
  • PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ, NIE JUTRO!
WARTO WIEDZIEĆ
  • TIK W EDUKACJI
  • JAK UCZYĆ POKOLENIE ALPHA?
​

KRONIKA KLASOWA K-5_5

  • Home
  • KRONIKA KLASOWA K-6
  • KRONIKA KLASOWA K-5_5
Wigilia klasowa Galeria kliknij

Zobacz wpisy

Previous PostKRONIKA KLASOWA K-5_4
Next PostWARSZTATY DLA MŁODYCH INŻYNIERÓW-ROBOT 2WD RT-5 (1)

You may also like

KODABLE-CZAS NA KODOWANIE

Kodable jest grą uczącą zasad programowania i rozwiązywania problemów. Przeznaczona jest...

ESCAPE ROOM

Jak zamienić lekcję matematyki w ciekawą przygodę? Zazwyczaj królowa nauk matematyka...

SAMOTNIK, SUDOKU, TANGRAM...

Gry i aplikacje sprawdzają się w procesie nauczania – rozwijają spostrzegawczość, myślenie przestrzenne...

JAK UCZYĆ MŁODYCH O FINANSACH?

Edukacja finansowa młodych jest bardzo ważnym aspektem edukacji. Pytając dzieci...

Copyright © 2020 | Gutenbiz Mag
Gutenbiz Created By Rise Themes