Skip to content
28 maja 2022

MATEMATYKA PRZYJAZNA

PRZEKONAĆ–NIEPRZEKONANYCH, ZAINTERESOWAĆ–NIEZAINTERESOWANYCH, PRZEKONANYM I ZAINTERESOWANYM DODAĆ SKRZYDEŁ!

  • AKTUALNOŚCI
  • INNOWACJE I PROJEKTY
  • PLATFORMY I APLIKACJE
  • INFORMATYKA K-6-7
  • MATEMATYKA K-6-7
  • EDUKACJA FINANSOWA
  • ZRLM-4-8
  • ESCAPE ROOM
  • PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ, NIE JUTRO!
  • WARSZTATY DLA MŁODYCH INŻYNIERÓW
  • KRONIKA K-4-7
  • GRY
  • JA I MÓJ ŚWIAT
  • DANA
WARTO WIEDZIEĆ
  • MAPA KARIER
  • CZŁOWIEK UCZY SIĘ, BO JEST CIEKAWY ŚWIATA…
  • YEP ACADEMY
  • THINKING CLASS-PETER LILJEDAHL O EDUKACJI
  • METODA PETERA LILJEDAHLA
  • JAK UCZYĆ MŁODYCH O FINANSACH?
  • SKETCHNOTING-NOTATKI WIZUALNE
  • CO WARTO WIEDZIEĆ O SWOIM MÓZGU?
  • EDUKACJA PRZEZ CAŁE ŻYCIE
  • JAK UCZYĆ POKOLENIE ALPHA?
  • TIK W EDUKACJI
​

SAMOTNIK, SUDOKU, TANGRAM…

  • Home
  • GRY
  • SAMOTNIK, SUDOKU, TANGRAM…

Gry i aplikacje sprawdzają się w procesie nauczania – rozwijają spostrzegawczość, myślenie przestrzenne czy zdolność zapamiętywania, a przy tym pomagają przełamać nudę, zaangażować i zmotywować uczniów. 

KÓŁKO I KRZYŻYK kliknij

SUDOKU 1 kliknij

SUDOKU, ŁAMIGŁÓWKI, MECZ, PUZZLE kliknij

SUDOKU 2 kliknij

SAMOTNIK kliknij

Nawigacja wpisu

Previous PostPRĘDKOŚĆ-DROGA-CZAS
Next PostKODY QR-CO TO TAKIEGO?

You may also like

GEOGEBRA-ZAMIAST CYRKLA I LINIJKI

GeoGebra to bezpłatne oprogramowanie matematyczne do samodzielnego uczenia się i nauczania. Jest systematycznie...

RUMMIKUB

Rummikub w trzech słowach: wciągająca, emocjonująca, inna w każdej rozgrywce, a dzięki 4 rodzajom Jokerów nieprzewidywalna...

DETEKTYWI W AKCJI - ESCAPE ROOM

Jak zamienić lekcję matematyki w ciekawą przygodę? Zazwyczaj królowa nauk matematyka...

GRY, KTÓRE UCZĄ I BAWIĄ

TANGRAM RHOMB SHAPE FOLD PATCHWORKZ HOOK  

Copyright © 2020 | Gutenbiz Mag
Gutenbiz Created By Rise Themes