Skip to content
10 April 2021

MATEMATYKA PRZYJAZNA

PRZEKONAĆ–NIEPRZEKONANYCH, ZAINTERESOWAĆ–NIEZAINTERESOWANYCH, PRZEKONANYM I ZAINTERESOWANYM DODAĆ SKRZYDEŁ!

  • STRONA GŁÓWNA
  • INFORMATYKA K-1-3
  • INFORMATYKA K-4-8
  • MATEMATYKA K-5-6
  • ESCAPE ROOM
  • GRY EDUKACYJNE
  • EDUKACJA FINANSOWA
  • INNOWACJE I PROJEKTY
  • PLATFORMY I APLIKACJE
  • THINKING CLASS
  • KRONIKA K-6
  • PRZYSZŁOŚĆ ZACZYNA SIĘ DZIŚ, NIE JUTRO!
WARTO WIEDZIEĆ
  • TIK W EDUKACJI
  • JAK UCZYĆ POKOLENIE ALPHA?
​

SAMOTNIK, SUDOKU, TANGRAM…

  • Home
  • AKTUALNOŚCI
  • SAMOTNIK, SUDOKU, TANGRAM…

Gry i aplikacje sprawdzają się w procesie nauczania – rozwijają spostrzegawczość, myślenie przestrzenne czy zdolność zapamiętywania, a przy tym pomagają przełamać nudę, zaangażować i zmotywować uczniów. 

KÓŁKO I KRZYŻYK kliknij SUDOKU 1 kliknij SUDOKU, ŁAMIGŁÓWKI, MECZ, PUZZLE kliknij SUDOKU 2 kliknij SAMOTNIK kliknij

Zobacz wpisy

Previous PostYEP ACADEMY
Next PostKODY QR-CO TO TAKIEGO?

You may also like

KODABLE-CZAS NA KODOWANIE

Kodable jest grą uczącą zasad programowania i rozwiązywania problemów. Przeznaczona jest...

ESCAPE ROOM

Jak zamienić lekcję matematyki w ciekawą przygodę? Zazwyczaj królowa nauk matematyka...

JAK UCZYĆ MŁODYCH O FINANSACH?

Edukacja finansowa młodych jest bardzo ważnym aspektem edukacji. Pytając dzieci...

QUIZY-KTO ICH NIE LUBI:)

Quizy to świetna zabawa i okazja do zdobywania wiedzy. Na początek sprawdźmy wiedzę matematyczną:)...

Copyright © 2020 | Gutenbiz Mag
Gutenbiz Created By Rise Themes