KODUJEMY Z CODE STUDIO

Kurs 1 kliknij

Kurs 2 kliknij

Kurs 3 kliknij

-----------------------------------------------------------------------
-----------------------------------------------------------------------

Sekwencja - algorytmy liniowe
  1.  Pszczółka - sekwencja
  2.  Artysta - kształty
Elementy powtarzające się – pętle
  1.  Pszczółka - pętle
  2.  Czytamy polecenia - pętle
Warunki – algorytmy nieliniowe 
  1. Pszczółka - warunki
Używamy procedur
  1. Artysta - funkcje
  2. Pszczółka - funkcje
    
  3. Pszczółka 2 - warunki
Zagnieżdżone pętle
  1.  Artysta - pętle zagnieżdżone
    
  2. Pszczółka - pętle zagnieżdżone
  3. Artysta - wzorce
Algorytmy nieliniowe.
  1.  Odbicie
  2.  Utwórz historyjkę i grę
Używamy zmiennych
  1. Artysta - zmienne
  2. PlayLab - zmienne
Pętla "dla" i "dopóki"
  1. Pszczółka
  2. Artysta
  3. PlayLab
  4. Farmer - pętla "dopóki"
Procedury z parametrami
  1. Artysta
  2. PlayLab
  3. Pszczółka
Megawyzwania
Pojedynek mistrzów