Chcesz nauczyć się kodowania – wybierz kurs w odpowiedniej kategorii wiekowej i zacznij działać. Często oprócz wskazówek i instrukcji może pojawić się film instruktażowy. Niektóre z treści są po angielsku (filmy i niektóre obrazki), ale wy znacie język angielski:) Inne nie wymagają użycia komputera, a jedynie kartek papieru i pisaków. Jedno jest pewne – każdy materiał jest lekcją.

CODE STUDIO 1 KLIKNIJ CODE STUDIO 2 KLIKNIJ CODE STUDIO 3 KLIKNIJ CODE STUDIO 4  KLIKNIJ Tu też warto kliknąć KLIK Sekwencja – algorytmy liniowe
  1.  Pszczółka - sekwencja
  2.  Artysta - kształty
Elementy powtarzające się – pętle
  1.  Pszczółka - pętle
  2.  Czytamy polecenia - pętle
Warunki – algorytmy nieliniowe 
  1. Pszczółka - warunki
Używamy procedur
  1. Artysta - funkcje
  2. Pszczółka - funkcje
    
  3. Pszczółka 2 - warunki
Zagnieżdżone pętle
  1.  Artysta - pętle zagnieżdżone
    
  2. Pszczółka - pętle zagnieżdżone
  3. Artysta - wzorce
Algorytmy nieliniowe.
  1.  Odbicie
  2.  Utwórz historyjkę i grę
Używamy zmiennych
  1. Artysta - zmienne
  2. PlayLab - zmienne
Pętla "dla" i "dopóki"
  1. Pszczółka
  2. Artysta
  3. PlayLab
  4. Farmer - pętla "dopóki"
Procedury z parametrami
  1. Artysta
  2. PlayLab
  3. Pszczółka
Megawyzwania
Pojedynek mistrzów